среда, 8. август 2012.

KADA LJUBAV CVETA...



E sada krece ono glavno, devojke zive od svojih problema I haosa u svojoj glavi I tu samo one mogu slobodno da se krecu. Dodje naravno trenutak kada prestaju svi problemi, kada ljubav tece u najboljem mogucem pravcu, ne postoje trzavice, ne postoji nista sto bi moglo da pomuti tu srecu I taj spokoj. Ali zaboravljamo cinjenicu da smo mi same sebi dovoljne, mi odlicno sebi pravimo probleme. Tako smo postale dobre u tome da nam zapravo vise niko I ne treba. Mi jednostavno ne umemo da uzivamo u emoionalnom raju, moramo da izmisljamo neke gluposti. Moramo da stvaramo prepreke zbog kojih cemo se svadjati I nervirati se, plakati na ramenu svoje drugarice…
Cak I ako od druge devojke nema nit raga ni glasa, mi cemo I dalje kopati sebi jamu I biti ubedjene da je ona tu, samo se odlicno skriva. Cak I ako nam se decko uvek javi gde je, mi cemo ipak to morati da proverimo. Dao nam je sifru svog facebook profila jer nema sta da krije, ali neeee mi cemo naravno svaki dan da virnemo I proverimo sta se tu krije… 

Cak I ako nista ne nadjemo, opet cemo tvrditi da tu ima necega, jer nema sanse da je konacno sve u redu… Dovodicemo svog decka do ludila, a opet cemo plakati I reci da nismo mi krive, on ne razume itd. Ali moramo vec jednom da shvatimo da to sto kad konacno dodje savrsen decko ne mora on da plati za sve nase predhodne patnje I razocarenja. Mozda nismo u stanju da sagledamo stvar iz boljeg ugla. Plasimo se ponovnog razocarenja, ali ipak se jednom zivi! 

Vredi prepustiti se trenutku I uzivati u onome sto nam zivot poklanja ovog trenutka, jer ako se poklon ne uzme odmah, mozda nam kasnije nece biti opet ponudjen! Nepoverenje I nerazumevanje ubijaju vezu. Pusti da sve ide po planu I nemoj druge da kaznjavas za nesto za sta nisu krivi! Pravog krivca ces lako kazniti, samo budi iskreno srecna bez njega! Saznanje da nije uspeo da ti skine osmeh sa lica I da ti vise nista ne znaci ce ga razocarati! Ali ne obracaj paznju! SAMO UZIVAJ U ZASLUZENOM RAJU… 


Нема коментара:

Постави коментар