уторак, 28. август 2012.

ZATVORI OCI I OPUSTI SE...



 U zivotu bude mnogo onih situacija kada pozelis da nisi sama, da imas partnera dostojnog da se na njega oslonis u svakom trenutku, nekog ko zasluzuje u potpunosti tvoje poverenje. Danas cesto citamo u najpopularnijim zenskim casopisima da devojke moraju da ostanu samostalne I da nama u 21.veku I nije neophodan muskarac, da treba da ostanemo dosledne sebi I svojim navikama, a muskarca pustiti da se uklopi u nas raspored a ne mi u njegov… Toliko me nervira svo to lupetanje. Da li je stvarno moguce da smo postale toliko samozive I sebicne?! Ranije su zene bile nezne, osecajne, romanticne, pune razumevanja I uvek su na kraju dobijale ono sto zele. A mi danas? Nikada nismo zadovoljne, uvek nam treba nesto vise I nesto bolje, uvek smo mi te koje dajemo sve od sebe, a za uzvrat ne dobijamo nista, I zivimo brzim zivotom po principu “KISELO GROZDJE” ili kako bi to mi malo lepse rekle “koga nema bez njega se moze”.
I tako u krug zavaravam I sebe I druge. Tezimo nekoj buducnosti I ravnopravnosti I samostalnosti zene, a zapravo zelimo samo jedno-da nikada ne budemo toiko samostalne I da uvek imamo nekog vrednog uz sebe. Zelimo da ono “JA” preraste u “MI”! Sve to zelimo, a ni jedna od nas se ne usudjuje to naglas da izgovori! Zapravo, plasimo se tog harmonicnog I melodicnog “MI” jer tada bi morale da izadjemo iz svoje ljuske koju smo godinama stvarale I ostati ranjive I postati laka meta. Ali lepo je znati da imas podrsku I bezuslovnu ljubav! Jedan pogresan decko ne znaci das u svi pogresni! ZATVORI OCI I OPUSTI SE JER BAJKE POSTOJE!!!

Нема коментара:

Постави коментар